Muhibbuddin's FotoPage

By: Muhibbuddin Fadhli

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Friday, 20-Apr-2007 08:11 Email | Share | | Bookmark
Muhib dengan kawan baik...

ultraman...
Hari ni abi dan umi bawak muhib jalan-jalan kat kb. haa... jumpa kawan baik, namanya ultraman... abi yang bagitau namanya. abi minat ke dia masa dulu? entahlah, abi cakap tak. mungkin umi kot....


Tuesday, 2-Jan-2007 01:24 Email | Share | | Bookmark
Muhib dan motor.......

Pakai topi dulu....
apsal tak naik.. ooo, panaskan enjin dulu
Hari ni aidiladha.. muhib minta dengan abi nak naik moto jalan2.....


Tuesday, 26-Dec-2006 01:17 Email | Share | | Bookmark
Muhib pergi pantai..... 25 Disember 2006

perjalanan yang jauh...
Pantai pun makhluk Allah... indahnya ciptaan Allah
muhib nak mandi.. tapi umi tak bagi
View all 4 photos...
Hari ni cuti krismas.. abi tak kerja, malam ni pun tak mengajar.. Muhib ajak umi dan abi pergi pantai...


Sunday, 10-Dec-2006 09:08 Email | Share | | Bookmark
Muhib masa hantar umi kat ukm....

bergambar kat air pancut, tepi pagar ukm
kami bergambar kat pintu masuk... tapi tengok air seronok gak
cantik tak masjid kat depan tu...
View all 4 photos...
Haa.. muhid dah pandai berjalan. Hmm, masa hantar umi kat ukm, muhib tunggu kat luar, bosan, ambik gambar yek...


Sunday, 1-Oct-2006 07:18 Email | Share | | Bookmark
ini gambar terbaru saya...

 
gamabr ni ambil sebulan lepas... 1.9.2006... masa tu saya baru tumbuh gigi.....


[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net